Sunday, July 27, 2008

Setingi-Tingi Penghargaan Kepada....

Saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan terima kasih ke atas gambar-gambar,lagu dan juga penerangan yang saya gunakan untuk mencantikkan blog ini.Ribuan terima kasih saya kepada:

~Gambar Gasing yang ditukil dari: www.pbase.com
~Gambar Congkak yang ditukil dari: www.malaysiana.pnm.my
~Gambar Sepak Takraw yang ditukil dari: www.boards.ign.com
~Gambar Batu Seremban yang ditukil dari: www.phayung.blogspot.com
~Gambar Teng-Teng yang ditukil dari: www.commons.wikimedia.org
~Gambar Guli yang ditukil dari: www.militantplatypus.com
~Gambar Galah Panjang yang ditukil dari: www.myuae.typepad.com
~Gambar Konda-Kondi yang ditukil dari: www.chonghwaki.edu.my
~Gambar Wau Bulan yang ditukil dari: www.tourism.terengganu.gov.my
~Gambar Chapteh yang ditukil dari: www.puadede.com

Ribuan terima kasih juga kepada:

~Infomasi tentang permainan tradisional ditukil dari: www.malaysiana.pn.my
~Semua lagu yang ditukil dari: www.youtube.com

Dan tidak lupa juga kepada:

~Blog yang memberi peluang untuk saya menulis entri saya: www.blogspot.com

Terima kasih sekali lagi dari saya.Salah dan silap saya memohon maaf.

0 comments: